GIVEAWAY de vara [INCHIS]

giveaway-BEAUTYANDATWIST-june2017-yves-rocher-melkior-canva

Acum ca a inceput oficial noul sezon, m-am gandit sa fac un nou giveaway pentru voi, intr-un fel ca sa sarbatorim impreuna venirea verii, pe care sunt sigura ca ati asteptat-o cu totii.

Premiul consta in niste produse dragute de la Yves Rocher si Melkior, perfecte pentru noul sezon si care se numara printre preferatele mele.

• Yves Rocher Lapte catifelat pentru corp Vanille Bourbon

• Yves Rocher Gel de dus nectar Nuca de Cocos

• Yves Rocher Oja Culorile Naturii in editie limitata Bleu Celadon si Rose Doux

• Yves Rocher Apa de Toaleta Naturelle Osmanthus

• Melkior Fard de Pleoape in nuanta Wish

yvesrocher-giveaway-beautyandatwist-june-2017-melkior

Regulile de participare sunt cat se poate de simple, dar va rog sa le respectati pe toate pentru a face extragerea castigatoarei/castigatorului mult mai usoara. Extragerea o voi face cu ajutorul Random.org.

1. Sa ma urmariti pe pagina de Facebook, dand LIKE AICI.

2. Sa ma urmariti pe Instagram AICI.

3. Sa imi lasati un comentariu la articolul acesta spunandu-mi ce ati facut in mini vacanta de Rusalii si cum va veti petrece vara.

4. Nu voi accepta comentariile de tip “Particip”.

Concursul se va incheia sambata, 10 iunie 2017, ora 22.00, iar castigatorul il voi anunta pana duminica, 11 iunie.

Succes si va astept cu cat mai multe inscrieri si comentarii!

Felicitari castigatoarei! Lavinia Suta, astept datele tale printr-un mail la beautyandatwist@gmail.com pentru a-ti putea trimite pachetul! ♥

love beatrice beautyandatwist

You may also like

129 Comments

1. Buna,
    Mini-vacanta aceasta a fost cea mai asteptata . In special pentru odihna. Am facut un maraton de Harry Potter, plimbari prin Bucuresti si muuulta odihna. In vacanta de vara sper sa ajung in Grecia cateva zile. In rest munca .

1. Si eu tot weekendul am vrut sa fac maraton Harry Potter, dar m-am luat cu altele si nu am mai facut :)). Recuperez zilele astea care au mai ramas. Odihna placuta in continuare!

2. Buna,eu in mini vacanta de Rusalii am fost la Topoloveni pentru ca parintii si bunicii mei sa petreaca timp cu bebelusul meu. In vacanta de vara speram sa ajungem la mare.

3. De Rusalii am lucrat dar astept cu nerăbdare vacanța de vara…vom merge la mare cu familia si ne vom distra

2. in mini vacanta de Rusalii sunt plecata la Bulgari, iar vacanta de vara o voi petrece la mar.

3. Mini vacanta de Rusalii o petrec acasa, am avut planuri mari sa plecam 2 zile la munte, dar din pacate baietelul meu nu s-a simtit bine si am anulat tot.
    In vacanta de vara mergem la Vatra Dornei, abia astept. 🙂 apoi vom face un mic tur in sudul tarii sa vizitam toate rudele apropiate si cu ocazia asta vreau sa revad locurile frumoase din Orsova, Cazanele Dunarii, Turnu Severin.
    Mai am in plan un weekend la Belgrad, dar sa vedem.. imi doresc mult. 🙂
    Multumesc.

1. Imi pare rau sa aud ca baietelul tau s-a simtit rau, sper ca e mai bine acum. Sanatatea e pe primul loc, dar si planurile tale pentru vara par super! 🙂

4. Hello!

Eu sunt studenta la Medicina si din cauza sesiunii care bate la usa, zilele acestea mi le petrec in mare parte la birou, invatand. Seara insa, trisez un pic si ies la o plimbare in parc, profitand de vremea buna de afara. Abia astept vacanta de vara sa ma relaxez putin si sa calatoresc.

1. Iti simt durerea, si eu tot la Medicina sunt, dar norocul meu e ca eu nu mai am sesiune, ci doar stagii si cate un examen pe rand. Dar mult succes in sesiune si nervi de fier iti doresc! 😀

5. Eu am fost plecata doar vineri si sambata la bunici la tara , pentru ca luni lucrez 🙁 Dar vacanta de vara …ohhh …in vacanta de vara recuperez la greu :))) plec la mare cu familionul , apoi la Cluj Napoca , unde vrea sora mea care e plecata din tara demult , sa-si revada liceul unde a invatat…iar apoi vom merge la munte , la Brasov 🙂 abia astept !!

1. Ce frumos! 😀 Vara asta cred ca ajung si eu prin Cluj la niste prieteni, mai ales ca nu e prea departe de mine, cand sunt acasa la parinti 🙂

6. In minivacanta de Rusalii ne-am odihnit, ne-am relaxat si am stat putin la soare, am fost la nasii nostrii si am pregatit gratare si burgeri. Vacanta de vara o vom petrece la mare, mai exact vom merge in luna de miere o saptamana la sfarsitul lunii iunie.

7. In aceasta minivacanta am facut o plimbare la bulgari, am vizitat Balcicul si Kaliakra. Superb! Sper ca sfarsitul verii sa l petrec pe meleaguri elene.

8. In mini vacanta de Rusalii am fost într-o mica escapada la Colibița și la Alba Iulia, unde am vizitat cetatea, iar vara mi-o voi petrece la mare, tot pe meleaguri autohtone 😀
    Tu ce ai făcut în mini vacanta, ce planuri ai pentru vara aceasta? Oricare ar fi ele, sa ai o vara frumoasa! Mulțumim ca te-ai gândit la noi și ai organizat acest giveaway, gelul de dus cu cocos ma tentează maxim 🙂

1. Cu mare drag! Si eu tot la mare, pe meleaguri autohtone ma duc vara asta, va fi relaxarea de sfarsit de an universitar :)). Si mie imi place tare mult gelul de dus cu cocos, cred ca imi voi lua si eu unul si il voi folosi la mare, se potriveste perfect 😀

9. Am avut o vacanta in toata regula!!! am profitat de vremea extraordinar de frumoasa de la munte si ne-am distrat in familie! In fiecare zi am avut cate o activitate cu fiica mea de cinci anisori si nici nu stim cand au trecut aceste zile frumoase!Plimbari, intalniri cu alti copilasi, gratare cu familia, scurte excursii in imprejurimi! M-am relaxat si mi-am incarcat bateriile pentru perioada urmatoare!!! Imbratisari si multumim pentru concurs!

10. Zilele acestea mi le-am petrecut la cabana familiei la “marea de la munte”, adica Colibita alaturi de prieteni. Iar planurile pentru vara sunt de a avea primul job, de a-mi achizitiona un parfum mult dorit si de a-mi petrecere timpul cu familia. 🙂

1. Multumesc frumos!! TRENCH de la YSL, mi-l doresc de ceva timp si sunt atat de aproape de a-l achizitiona.. cu putina durere in suflet si buget desigur :)).
        O seara faina !

11. Minivacanta de Rusalii am petrecut-o cu mici iesiri la iarba verde s-au la casuta de la tara si vacanta o voi petrece la Baile Felix un loc de vis.

12. A fost o mini vacanta minunată, am fost cu sotul la pescuit in Hunedoara, loc.Strei,o zona superba in natura,cu peisaje de vis…eu bineinteles am facut plaja si m-am relaxat citind o carte, La vara voi merge in Anglia,la fiica mea cea mare,ea locuieste acolo….abia astept sa o vad si sa o strang in brate ❤ Multumim pentru giveaway,sunt produse minunate pe care le ador ❤

13. In minivacanta de Rusalii am fost la plimbare la mall , in gradina botanica si in parc , iar vara asta sper sa imi petrec concediul in Croatia.

14. Nu pot spune ca am avut o mini vacanta de rusalii intreaga.pe 1 iunie a fost ziua si ziua am petrecut cu familia iar seara am fost la concertul smiley. Iar pe 3 si 4 am lucrat. Apoi am fost libera pe 5 si m am relaxat.iar de azi am revenit la vechiul program

15. in mini vacanta de Rusalii am fost la munte si ne-am relaxat.Asteptam perioada concediului si vom pleca in Corfu, Grecia.

16. De Rusalii am fost cu băiețelul meu în vârstă de 10 luni la bunici și ne-am încărcat bateriile cu aer curat. În aceasta vară, nu cred ca vom pleca undeva pentru ca soțul meu trece printr-o perioada urâtă cu jobul și. ..pauza anul acesta.

17. in aceasta mini am fost la tara si ne-am bucurat de natura.am cules soc si am facut un gratar. o mare parte a verei o voi petrece la munca, iar o saptamana voi fi plecata pe Transfagarasan

18. Am fost in Bucegi in mini vacanta 🙂 si urmeaza vara asta multe alte plecari la munte, la mare si o excursie in Viena

19. Buna!In mini vacanta de Rusalii am fost la munte si la o nunta.A fost foarte relaxant si m-a incarcat cu energie pozititva:).

20. Mini vacanta asta a fost extrem de bine venita pt mine, am profitat de zilele acestea pt a ma relaxa dar am avut si putin mai mult timp sa ma pregatesc pt sesiunea care se apropoe cu pasi repezi. Vara aceasta va fi pentru mine una destul de plina, pe langa multe si diverse evenimente ma voi ocupa si de lucrarea de dizertatie, va fii interesant!
    Iti doresc o vara minunata!

21. În mini vacanța de Rusalii am stat acasă împreună cu familia mea..am făcut un grătărel în grădină..ne-am bucurat de vremea frumoasă şi de aerul curat..Vara aceasta îmi doresc să merg la mare..nu am mai fost niciodată..sper să reuşesc anul acesta…te pup❤

22. Vacanta de Rusalii mi-am petrecut-o invatand pentru ca sunt in sesiune. Iar vacanta de vara mi-o voi petrece lucrand la licenta si imi doresc sa plec la mare.

23. Vara o sa mi-o petrec supravietuind. E atat de cald deja… ca nu stiu cum o sa rezist. Cat despre mini-vacanta… am avut o zi libera in care am stat cu prietenii, si inca o zi in care am lucrat de m-au durut buricele degetelor si fiecare neuron. Deci da… :))

24. Am fost sa vad Babele de la Ulmet, Trovantii din Bozioru, Buzau si la concertul celor de la Zdob si Zdub ,la Sarata Monteoru, la Buzau Fest.In vara asta vom merge la mare dar si la munte.

1. In mini vacanta am cutreierat strazile din Timisoara si Oradea, a fost o vacanta chiar frumoasa, am avut ocazia sa vad doua orase frumoase ale Romaniei si ce drag mi-a fost!

25. In mini vacanta de Rusalii am fost la padure cu prietenii la gratarel.Tot cu ei am fost si la piscina prima baie pe anul acesta si seara ne-am plimbat prin parc.Iar vara aceasta pe 6 iulie plecam la munte abia asteptam
    Multumim pt concurs sunt superbe produsele mi-as dori sa le incerc

26. Eu sunt în vacanta de ceva timp. Am un bebe de 1 an și 6 luni. De rusaliile am stat singura acasă cu copii fiind racita și eu și copii din păcate dar vom recupera când va veni tati acasa.

27. in mini vacanta de Rusali am sta acasa ,nu mi-am permis nici o iesire in rest m-am odihnit ,am citit ,ne-am plimbat prin oras ,iar in vacanta de vara mergem la mare in concediu ,la parinti la tara si cate o zi la piscine la Sarata -Monteoru ,o zona superba ,relaxare chiar si pentru cateva ore

28. In mini vacanta de Rusalii satand la tara sambata am impartit pr mosii de vara dupa am fost la niste prieteni buni la munte.Vacanta de vara mergem la mare 5 zile si in Moldova sa vizitam manastirile de acolo!

29. In mini vacanta m-am relaxat cum am stiut mai bine: citind si uitandu-ma la seriale (m-am uitat la Suits, am avut de recuperat sezonul 6 😀 ). Pentru vara nu am planificat inca, dar caut proiecte de voluntariat/ schimburi de tineret fiindca asa am ocazia sa calatoresc, dar si sa cunosc multe persoane noi

30. In minivacanța de Rusalii am mers la țară, pot spune ca acolo mă simt ca în Rai.
    Dacă aş putea, toată vara mi-aş petrece-o la mare, dar fiind un lucru aproape imposibil, sper să am parte măcar de câteva zile.

31. Am ieșit la plimbare cu sotul si copilul. Vara aceasta as vrea sa merg la mare pentru ca anul trecut nu am reusit ! Instagram : @danapopescu85, fb: Dana-Maria Popescu

32. Nu prea am reusit sa fac nimic de Rusalii , din puținul timp m-am odihnit ! Vara asta as vrea sa merg la mare ! Instagram :@corneliaschinteie , fb : Cornelia Schinteie

33. In mini vacanta de Rusalii am invatat, am un examen la vara si e cam greut. Iesirile in oras la vara o sa fie doar prin parc sau prin imprejurimile orasului: la un strand, la un tenis…
    Instagram: Florin Si Daniela/dana_xyxy03

34. Mini vacanta am petrecut-o în spital, am fost operata de urgenta .
    Vara asta sper sa ajung puțin la mare și munte

35. Am stat acasa si am fost sa mancam fructe de mare la Onesti dar cand am ajuns acolo in tot orasul nu era apa si nu am mai mancat nimic 😐

36. Buna !Eu ,vacanta de Rusalii am petrecuto impreuna cu familia.Cel mai mult m-am bucurat de timpul petrecut alaturi de nepoteii mei in loc :Ghelinta jud :Covasna.Am avut foarte multe activitati ,am mers si la gradina zoologica Brasov.Nu au lipsit nici gratarele . 🙂 Iar in aceasta vara imi doresc sa ajung la mare bineinteles,la noi in Romania fiindca mi s-a facut dor de ea .

37. Salut ! :* Mini vacanta de Rusalii am petrecut-o cu familia ; ne-am strans cu toti la bunici , unde am facut un gratar , am ras , am vorbit si ne-am relaxat 🙂 Vara aceasta sper sa ajung cateva zile la mare , dar asta dupa ce termin cu examenul de licenta 😀 Pup !

38. Cred ca a fost cea mai trista minivacanta. Am stat cu mama in spitalIar pentru vara, nu am niciun plan, dar cred ca tot prin spitale o voi petrece, o sa fiu alaturi de mama.Saraca, are probleme de sanatate

39. Bună! Mini-vacanța de Rusalii mi-am petrecut-o alături de amicii mei cei mai buni în cea mai veche și spectaculoasă zonă balneoclimatică benefică pentru oamenii care suferă de probleme cardio-vasculare sau de spate din întreaga Românie, Băile Herculane. A fost cât se poate de frumos în această mini-vacanță și am făcut o grămadă de poze! Vacanța de vară din acest an vreau să fie una memorabilă și plină de râsete și să mă pot relaxa în voie la mare, unde dacă ar fi după mine aș sta zi și noapte pe plajă lăsându-mă purtată de sunetul liniștitor al apei care lovește stâncile de la malul mării, bineînțeles am mai multe planuri pentru vara aceasta, dar acesta este cel mai important de realizat. Te pup și chiar îmi doresc să câștig!

40. Mi-am petrecut mini vacanta împreună cu familia (care sta la peste 400 km distanta si au venit in vizită), am vizitat mai multe peșteri, am iesit si in natura…dar , cel mai important lucru a fost ca am stat toti împreună

41. Bunaa Sincer, in mini vacanta am invatat pentru sesiune iar in vacanta de vara nu am anumite planuri.. As vrea sa călătoresc mai mult si sa fac ceva productiv

42. Buna! 🙂 Am fost la Viena in mini vacanta de Rusalii. Absolut superb a fost. Vara mi-o voi petrece muncind, ca de obicei, dar cu o vacanta de o saptamana la Praga (abia astept :D)

43. Am petrecutvacanta de rusalii cu familia…la iarba verde in fiecare zi…in cele mai linistite locuri din Buzau. A fost de vis..m-am incarcat de energie si voie buna…pentru a face fata pana la urmatoarea vacanta de vara. Voi merge la mare la finalul acestei luni, urmand ca in iulie sa mergem si pe Coasta de Azur..un vis mai vechi ce se va implini anul acesta!

44. În mini vacanța de Rusalii ne-am odihnit,de data aceasta nu am mai plecat nicăieri în vacanță.Am dat fuga la țară unde aerul este curat și zona liniștită. Nu auzeam decat păsărelele ciripind și mai trecea o mașină la cateva ore(mult mai bine față de haosul din oraș). Nu știu dacă comentariul meu va fii luat în considerare deoarece nu am instagram

45. Buna!Vacanta de Rusalii a fost una muuult asteptata. Am iesit la alergat in fiecare zi si m-am deconectat de tot ceea ce inseamna scoala.Avem timp dupa, nu-i asa?:)))am terminat 2 sezoane din The 100 si am incercat cateva retete noi (deci am fost foarte productiva in mini-vacanta asta). Vara aceasta mi-am propus sa fac mai mult sport (eu fiind sedentara- semi-activa), sa incerc sa invat o limba straina (italiana)pentru ca e posibil sa plec cateva zile in Roma si sa recuperez orele nedormite din cursul anului.

46. Mini vacanta de Rusalik s-a lasat cu muuulta leneveala si vizite la prieteni dragi.
    Vara o sa fie lunga, tocmai de aceea astept si eu sa ajung macar in Grecia. 🙂

47. In vacanta de Rusalii am fost racita su am fost nevoita sa renunt la planurile facute; ar fi trebuit sa fiu pe malul marii. In vacanta de vara voi pleca in concediu la mare si la un festival la Rasnov.

48. In minivacanta de Rusalii am participat la The Color Run in Timisoara, am fost la padure si apoi cu nepotii la gradina zoologica. In vara asta voi pleca in Belgrad pentru o saptamana si apoi inapoi la serviciu.

49. Am fost pe muntele rosu si l-am.initiat pe Stefan, bebelusul.nostru de 7 luni.intr-ale drumetiei. A fost de poveste!!!

50. Nu am fost nicaieri in vacanta de Rusalii pentru ca baiatul meu trebuia sa-si pregateasca tezele. In vara vom merge cateva zile la mare, apoi vom face Trans Alpina si poate vom ajunge si la salina Turda. Instagram @elenaghelbere

51. Am fost in Maramures. O minivacanta frumoasa cu experiente de neuitat. Plimbarea cu Mocanita pe Valea Vaserului pana la Viseu, urcarea la Cascada cailor, admirarea frumoaselor porti maramuresene si a Cimitirului vesl de la Sapanta, reculegerea la manastiri ca : Rohia, Sapanta-Peri, Barsana, Plimbarea prin frumoasa Cetate Sighisoara unde am urcat in Turnul cu ceas si pe Scarii Scolarilor care este acoperita si are 170 de trepte. În Piața Turnului Sfatului se află Casa Vlad Dracul, în care se presupune ca s-a născut Vlad Țepes, numit Dracula pe care am vizitat-o cu interes. A fost o excursie reusita pe frumoasele plaiuri maramuresene.

52. Am fost in Maramures. O minivacanta frumoasa cu experiente de neuitat. Plimbarea cu Mocanita pe Valea Vaserului pana la Viseu, urcarea la Cascada cailor, admirarea frumoaselor porti maramuresene si a Cimitirului vesel de la Sapanta, reculegerea la manastiri ca : Rohia, Sapanta-Peri, Barsana, Plimbarea prin frumoasa Cetate Sighisoara unde am urcat in Turnul cu ceas si pe Scara Scolarilor care este acoperita si are 170 de trepte. În Piața Turnului Sfatului se află Casa Vlad Dracul, în care se presupune ca s-a născut Vlad Țepes, numit Dracula pe care am vizitat-o cu interes. A fost o excursie reusita pe frumoasele plaiuri maramuresene.

53. Am fost la tara in comuna DRAGANESTI -PRAHOVA ,la rude,la cules de cirese si capsuni,soc. Am umblat dimineata ,cu picioarele goale, prin iarba plina roua . Am facut compotde cirese si am mancat produse bio din gospodarie si gradina . M-am simtit foarte bine . Era o liniste apasatoare ,fata de Bucuresti .

54. In prima zi a mini vacantei am fost la Targoviste, am dus-o pe fetita mea la gradina zoologica de acolo si am vizitat Curtea Domneasca. A doua zi am fost la parcul din Comana, iar in restul zilelor am stat acasa.
    Pentru vara asta imi doresc sa ajungem cateva zile la mare, apoi alte cateva la munte.
    FB: Andreea Sirba
    Insta: sirbaandreea

55. În mini-vacanța de Rusalii am petrecut simplu, dar frumos cred eu, fiind cu familia și cu oamenii dragi, iar vacanța de vară o voi petrece având mini-excursii cu familia, vizitand România și voi merge în nelipsita tabără cu prietenii ce va fi la mare.

56. De Rusalii nu am prea avut vacanță deoarece am avut un examen fix pe 5 iunie şi nu mi-am prea permis să fac altceva decât să invăț pentru examenul respectiv. În schimb,după examen,am venit acasă,am dormit(eram foarte obosită) cât am putut de mult :)),iar seara,am ieşit cu prietenul si cu familia sa si am cinat in oraş.
    Cât despre vară,totul este vag,nu stiu sigur ce voi face,dacă voi merge pe undeva anume,in vreun loc..insă,sper că va fi o vară frumoasă,pe care să mi-o aduc aminte cu drag!

57. Buna! In minivacanta de Rusalii “am luat o gura de aer”, in sensul ca am luat o pauza de la invatat(am bacul luna asta si sunt foaaaarte stresata). Vara asta am planuri mari, vreau sa imi indeplinesc visul, sa ajung la Paris si, bineinteles, vreau sa merg cateva zile la mare si poate si la munte.

58. In minivacanta de Rusalii am sarbatorit acasa, cu familia mea si niste prieteni, a fost super in gradina , la iarba verde, am prajit frigarui , am jucat volei si am ascultat muzica. Vara aceasta voi merge la mare, abia astept, sa ma bronzez si vom merge si la munte cateva zile!

59. Am petrecut timp cu familia si iubitul meu. Mi-am propus vara aceasta sa ma relaxez la munte si la mare si de ce nu, intr-un loc in afara tarii.

60. Am reusit sa ma deconectez de tot, sa ma relaxez si sa ma bucur de momentele libere.Si mi-as dori sa pot spune ca vara mi-o voi petrece pe o plaja salbatica, dar pana acolo mai dureaza ceva.

61. In vacanta de Rusalii am fost la mare, aici in tara. Am prins vreme frumoasa si nu asa de multa aglomeratie cum e in sezonul estival. A fost foarte frumos si relaxant.

1. Imi cer scuze. Am omis sa spun ca in vacanta de vara nu cred ca vom mai merge undeva, ci ne vom bucura de timpul petrecut in familie.

62. In mini vacanta de Rusalii m-am relaxat acasa, alaturi de familie. Pentru mine s-a acumulat oboseala, asa ca am avut nevoie de cateva clipe de relaxare.

63. In aceasta minivacanta am ramas in localitate si atunci cand vremea a permis am iesit la plimbare in parc si apoi la o terasa.In vara vom merge pe litoralul bulgaresc la plaja.
    FB- Elena Racovita
    instagram-cenzora2012

64. Din pacate in minivacanta de Rusalii nu am facut nimic 🙁 iar sper ca vara aceasta sa ajung cateva zile la mare si imi doresc foarte mult sa merg pe Transalpina ❤️

65. In mini vacanța de Rusalii am stat cu familia, și am petrecut ceva timp împreuna. Vara aceasta îmi propun sa petrec mai mult timp cu sora mea mai mică si cu familia si sa ma bucur de anotimpul meu preferat!

66. Mini vacanța de Rusalii nu a fost întocmai o vacanța pentru mine. Fiind studenta la arhitectura, aceaste zile libere au fost binevenite pentru a mai prelucra si lucra in plus la ultimul proiect din acest an. Așa ca am băgat mare la împletit sarma pe sfoara si alte activități similare, ori la a finaliza anumite imagini 3d ce imi vor pune in lumina conceptul proiectului.
    Cât despre vara (sperând ca sesiunea se va termina cu bine, Doamne ajuta)…sper ca atunci sa am parte cu adevărat de vacanța si ma plimb prin cât mai multe locuri ca sa, știți voi, ne mai cultivam puțin cu alte culturi, alte popoare, alte obiceiuri:)
    Va pup cu drag!

67. Minivacanta de Rusalii din nefericire am petrecut-o in pat tratand o problema de sanatate,dar la vara mi-am propus sa fac un circuit turistic in Spania.
    instagram-tantitheo

68. Minivacanța am petrecut-o acasă, învâțând, insa vara acesta imi propun sa iau bacul si dupa aceea sa petrec toata vara

69. In mini-vacanta de Rusalii am fost o fuga panala munte,unde mi-am reincarcat bateriile,iar in vacanta de vara planuiesc sa revin in Grecia-destinatia mea preferata.